niedziela, 10 kwietnia 2016

Powrót

Cześć!
Jejku jak mnie tu dawno nie było!Bardzo was przepraszam .Nie wiem jak to się stało ,ale prawie zapomniałam o istnieniu mojego bloga.Wiem nie jest on super ciekawy tak jak inne , ale chciałabym się czymś zając, mieć motywacje .Bardzo chciałabym aby się rozwinął ,ale to wszystko moja wina.Powinnam się bardziej udzielać, wstawiać więcej interesujących postów i porządnie się do tego PRZYŁOŻYĆ.
Teraz wracam do was pełna zapału i energii .
Będą pojawiać się tu posty typowo kosmetyczne.Będę polecać wam moje ulubione kosmetyki, przepisy na domowe maseczki do włosów jak i do twarzy i wiele innych tego typu rzeczy.Ale nie będę się trzymać tylko jednej kategorii(w końcu zobowiązuje mnie nazwa bloga)Z pewnością znajdziecie tu przepisy na moje ulubione potrawy,jak i  tutoriale paznokciowe.
Mam nadzieje ze mnie spierzecie i pomożecie powrócić.
                                                                                                 Do zobaczenia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz