niedziela, 29 listopada 2015

Haul Rossmann

Hej ! Na samym wstępie chciałabym przeprosić was za długa nie obecność na blogu , ale to wszystko spowodowane było  natłokiem nauki wiec nie miałam nawet czasu  cokolwiek napisać .
Wracając do tematyki posta pokażę co kupiłam na promocji -49 % ,która nie dawno była w Rossmannie.Grzechem byłoby z niej nie skorzysta , więc kupiłam sobie kilka drobnostek do przetestowania.Wy tez pochwalicie co udało wam się upolować :)



1.1.Maybelline baby lips dr Rescue Coral crave
To kultowa , myślę że znana wszystkim pomadka. Po nałożeniu na usta daje uczucie chłodu i długotrwałe nawilżenie .  Pozostawia lekka różową poświatę . Normalnie kosztuje 10 zł  , a na promocji kupiłam ja za 5 zł  
2. Lovely , color wear long lasting nr 04
Produkt ma wygodny aplikator  w kredce.Jest dobrze  na pigmentowana oraz ma  kremowa konsystencję .Po nałożeniu jest matowa i utrzymuje się około 3 godzin. Sprawdzi się dobrze na zimę czy jesień, ponieważ jest w odcieniu czerwieni wpadającej w lekki brąz.W normalnej cenie kosztuje ok. 8 zł, a na promocji 4 zł. 
3. Miss Sporty nr 02
Pomadka ta pozostawia odrobinę różowego koloru . Nie utrzymuje się długo i krótko nawilża. Okazała się być dobrym ,ale nie najlepszym produktem choć myślałam ze będzie ona z tych lepszych  i pozostawiać będzie na ustach wyrazisty kolor . Normalnie kosztuje ok.8 zł a ja kupiłam ja za 4 zł  
1. Lovely , maskara Volume Booster
Choć jest ona bardzo tania to bardzo dobra .Ładnie wydłuża rzęsy nie sklejając ich. Ma wyrazisty czarny kolor, ale minusem jest trwałość.  Utrzymuje się zaledwie kilka godzin , więc  kiedy wracam ze szkoły po produkcie nie ma prawie śladu.Normalnie kosztuje ok.10 zł  , ja kupiłam ja na promocji za 5 zł
2.Lovely, eyeliner glossy
Ma cieniutki pędzelek, dobrze się nakłada .Wytrzymuje na powiekach kilka dobrych godzin. Z czystym sumieniem mogę go polecić osobą ,które próbują coś zrobić z okiem ,aby było one podkreślone i uwydatnione. Kosztuje normalnie 8 zł , a ja kupiłam go za 4 zł.

1.Miss Sporty, ohh blusher
Nie używałam nigdy różu ,więc postanowiłam w końcu wypróbować .Produkt ma bardzo ładny kolor.Nie jest on ordynarny , jedynie delikatnie podkreśla policzki. Normalnie kosztuje12 zł , aja kupiłam go za 6 zł.
2.Eveline Cosmetics nr 01 Light
Bobrze zakrywa sińce pod oczami. Ma on kremowa konsystencje i wygodny aplikator . Ładnie rozświetla okolice oczu i kości policzkowe . Można go kupić w cenie 14 zł , aj a kupiłam go na promocji za 7 zł
.


4. Lovely  nude nail polish nr 03
Lakier ten  ma bardzo ładny klasyczny kolor pasujący praktycznie do wszystkiego. Ma wygodny pędzelek , którym łatwo nakłada się produkt.i pojemność 8 ml. Na moich paznokciach utrzymuje się na oko 4 dni  -nawet spoko. Aby pokryć całkowicie wystarcza 2 warstwy .Cały produkt oceniam na bardzo dobry biorąc  pod uwagę cenę za którą można go kupić  ok. 6 zł , a na promocji kupiłam za ok. 3 zł.

 Piszcie czy miałyście styczność z którymś z tych produktów, co upolowałyście na tej ogromnej promocji i jakie macie o niej zdanie.Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 

ALISS

16 komentarzy:

  1. Ja celowo unikałam wtedy Rossmanna, bo w domu mam całą masę kosmetyków :-) A na pewno coś nowego by mnie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo ,ale musiałam iść jakieś siły mnie tam ciągnęły :) haha

      Usuń
  2. Lakiery z Lovely i pomadkę Baby Lips sama mam i polecam ;)

    http://verczik.blogspot.com/
    Fanpage:https://www.facebook.com/verczik/

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat wtedy kiedy ta promocja się zaczęła ja byłam kompletnie spłukana :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wydałam swoje ostatnie zaoszczędzone pieniądze ;(

      Usuń
  4. Mi udało się upolować aloesowy peeling do paznokci z vibo, szminkę Kate różową z Rimmel, eyeliner z vibo i eyeliner Scandal eyes z Rimmel
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam ochotę na szminkę z Rimmela , ale nie było ładnych odcieni . Dziękuje

      Usuń
  5. Hej :) bardzo fajny blog. Ja osobiście mam manie na punkcie wszystkich pomadek ochronnych i nie tylko. I szczęście, że mam daleko do Rossmanna :)
    http://julias-blogspot.blogspot.com/?m=1
    Ps. Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za obserwacje chociaż nie wyskoczyło mi ze obserwujesz . Na pewno do ciebie zajrzę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA również cię juz obserwuje .Dzis rano zobzczyłam twojego bloga hahh ( moja nazwa Truskawkowa aliss)

      Usuń
  7. Ja upolowałam puder z wibo i korektor też z wibo. Mega fajny blog :*
    Zapraszam do mnie :D
    http://lechanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń