wtorek, 1 grudnia 2015

Marzenia

Witajcie! Dziś kolejny z postów life stylowych. Dużo ostatnio główkowałam  o jakiej tematyce napisać , ale miałam totalną pustkę , aż nasunął mi się pomysł o marzeniach . Każdy z nas na pewno w dzieciństwie marzył ,żeby być księżniczką , albo księciem, mieć wielki pałac i karoce. Ale czy to się spełniło? Zawsze byłam załamana jak patrzyłam na Barbie  ,,Dlaczego nie mogę być księżniczka tak jak ona ? '' W tedy też przestałam  , bo wiedziałam ze to bez sensu skoro  i tak się nie spełni  ( Te moje księżniczkowe przekłady hahha)


Moje nastawienie zmieniło się o 360  stopni gdy w   podstawówce dostałam psa , o który w dzieciństwie marzyłam.Wtedy w mojej główce zaczęło roić się masę marzeń które próbowałam spełniać .

Czym są dla was marzenia? Czy powinniście je spełniać ? Oczywiście ! Marzenia to coś więcej niż-każdemu się wydaje . To cel do którego dążymy , rozwijamy swoje umiejętności.  i po prostu kochamy.. Jednym z moich marzeń jest założenie fundacji lub schroniska  dla zwierząt w przyszłości i staram się małymi kroczkami jakość do tego dążyć . Biorę udział w akcjach charytatywnych ,  a w lato chcę się zapisać jako wolontariusz do schroniska.
Pamiętajcie  marzenia to podstawa życiowa - jeśli można to tak nazwać .Więc realizujcie je , i nawet te najgłupsze   , nie wstydźcie się ich i podążajcie ku celu.
A jakie są wasze marzenia ? Piszcie mi w komentarzach  :)
Aliss


2 komentarze:

  1. Marzenia to piękna rzecz :) My uwielbiamy marzyć i bujać w obłokach:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia to piękna rzecz :) My uwielbiamy marzyć i bujać w obłokach:D

    OdpowiedzUsuń